• Gratis forsendelse over 499Kr

  • Køb 2+, -5 %, KODE: 24HW05

  • Køb 3+, -10%, KODE: 24HW10

  • Køb 5+, -15%, KODE: 24HW15

Bestilling og levering

På grund af COVID-19-pandemien oplever vi i øjeblikket en lille forsinkelse i leveringen af ​​ordren. Vi sætter pris på din forståelse.

Vi afsender ordrer på hverdage mellem mandag og fredag. Ordrer behandles inden for 5-10 dage efter afgivelse af ordren. Leveringstiden er 10 til 20 dage. Bemærk venligst, at vi ikke behandler bestillinger i weekenden.

Sørg for, at alle forsendelsesoplysninger er korrekte. Hvis der er forkerte og/eller manglende oplysninger, kan du blive bedt om at kontakte os for at opdatere leveringsoplysningerne, hvilket kan forårsage forsinkelser i ordreleveringen. Der kan også opstå forsinkelser som følge af toldbehandling.

Din ordre vil blive leveret til dig af et lokalt postbud.

Udfyld din adresse fuldt ud, ellers vil pakken du sender til os desværre blive returneret.

 

Hvordan bestiller jeg?

Shopping hos rarerose er meget nemt. Følg nedenstående trin:
1. Vælg den ønskede kategori (kvinder, mænd, børn osv.) og den type produkt du ønsker (tøj, tasker, huse osv.).
2. Se det produkt, du er interesseret i, og klik på billederne for at se alle detaljerne. Også på produktsiden kan du se tabellen over størrelser (med værdier i centimeter), tilgængelige farver, detaljer om materialer og tilhørende pris.
3. Når du har valgt den rigtige farve og størrelse, skal du tilføje det ønskede produkt til indkøbskurven. Herfra kan du fortsætte med at handle eller gå til bestillingsprocessen (checkout).
4. Vælg en leveringsmetode.
5. Vælg betalingsmetode.
6. Bekræft ordre.
Kort efter bestillingen er gennemført, vil du modtage en bekræftelsesmeddelelse. Tjek også spam-mappen.


Hvornår returneres produkter, der ikke er på lager?

Hvis et produkt er udsolgt, vil vi forsøge at kontakte leverandøren for at løse problemet. Hvis produktet ikke længere kan tages, fjernes det fra netbutikken.

Får jeg det samme produkt som det på billederne?

Ja, bortset fra håndlavede produkter, hvor der kan forekomme små forskelle i det endelige produkt.


Hvordan kan jeg sikre mig, at jeg har afgivet ordren?

Efter at have afgivet ordren, vil du modtage en bekræftelse på, om du har indtastet e-mailadressen korrekt. Hvis du ikke modtager denne e - mail, bedes du kontakte kundeserviceafdelingen på cs@rarerose.dk.

Kan jeg fjerne produkter fra kurven?

Ja. Du kan slette alle produkter, der er tilføjet i indkøbskurven, så længe du ikke har gennemført ordren.


Kan jeg annullere ordren?

Ja. Du kan annullere ordren, så længe dens status tillader det (før den er blevet sendt til dig). For at annullere en ordre, bedes du kontakte os på  cs@rarerose.dk

 

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager et defekt produkt?

Rarerose sælger kun produkter i perfekt stand. I sjældne tilfælde, hvor der er et problem med det modtagne produkt, bedes du kontakte os på cs@rarerose.dk

 

Hvad gør jeg, hvis jeg modtog det forkerte produkt?

Hvis du ved et uheld har modtaget et produkt, som du ikke har bestilt, bedes du kontakte os på  cs@rarerose.dk for at løse problemet .


Hvilke betalingsmetoder er tilgængelige?

Vi tilbyder i øjeblikket følgende betalingsmetoder: Kreditkort og Klarna.

 

I hvilke lande transporterer vi?

Vi leverer til hele Danmark

 

Hvor kan leveringer ske?

Ordrer sendes til den adresse, du anmoder om (hjem eller arbejde).


Hvor lang tid tager det for ordren at ankomme?

Ordrer leveres indenfor 10 - 20 hverdage. Ordrebehandlingstiden er 5-10 dage .

Hvis leveringen er påvirket af Covid-19, vil leveringen desværre blive lidt forsinket

 

Hvor meget koster fragten?

Leveringsgebyr ved online betaling: DKK 49