Returpolitik
Udfyld din adresse i dens fulde format, ellers vil den pakke, vi sender, blive returneret eller i nogle tilfælde kan vi annullere ordren. Bemærk! Det er nødvendigt efter afsendelse af pakken at sende os en e-mail med awb-nummeret, at du har returneret pakken til os.
VEND TILBAGE
Hvis du har afgivet ordren via telefon eller via en besked på Facebook , for at returnere, bedes du sende en e-mail til cs@rarerose.dk med angivelse af navn og efternavn, ordrenummer, kode/koder for de returnerede produkter, e-post. adresse, kurerfirmaet, som du returnerede produktet til os, AWB modtaget fra kurerfirmaet og IBAN-kontoen sammen med indehaveren, for at tilbagebetale dig det beløb, der er relateret til produkterne.
For at kunne returnere, skal varen være ubrugt og skal være i samme stand som du modtog den. Det skal også være i den originale emballage og have den originale etiket påsat.
For at få pengene refunderet skal vi have en kvittering/købsbevis.
Tip: For ordrer, der kræver refusion, vil vi gerne informere dig om, at der opkræves visse bankgebyrer. Send produkterne til vores hovedkontor (adressen er nederst på siden). Til returnering kan du bruge enhver postagent, du ønsker, så længe de har internationale posttjenester.
Returner ikke produktet til producenten.
Refusion (hvis relevant)
Så snart produktet er nået frem til os og er blevet efterset, sender vi dig en e-mail om modtagelse. Vi sender dig også en meddelelse om, at ansøgningen er blevet godkendt eller afvist.
Hvis ansøgningen godkendes, igangsættes refusionsprocessen, og beløbet vil automatisk blive udstedt til kreditkortet inden for maksimalt 30 hverdage (helligdage ikke inkluderet).
Kunder betaler maksimalt én gang for forsendelsesomkostninger (dette inkluderer returnering); De betaler ikke forbrugerne for at returnere produktet.
Hvis du ikke længere ønsker at købe varerne og ønsker at returnere dem, skal du følge ovenstående trin, afhængigt af hvordan du afgav ordren.
Ved at gennemføre ordren accepterer kunden, at alle oplysninger, der gives til sælgeren, er nøjagtige, fuldstændige og sande på tidspunktet for den ordre, der henvises til i dette dokument, og i den afgivne ordre.
Levering sker inden for 30 dage efter bestilling og for produkter på lager inden for 15 dage efter bestilling. Såfremt produktet er leveret inden for ovenstående frist, vil allamode informere kunden via e-mail inden for 7 dage efter ordreafgivelsen, og kunden kan annullere ordren uden ret til at kræve erstatning.
7.6.1. Allamode-kunden kan nægte at modtage pakken, der indeholder produkterne købt i henhold til en aftale, eller i givet fald at returnere produkterne i følgende situationer:
- 7.6.1.1. Emballagen er alvorligt beskadiget;
- 7.6.1.2. Produkterne blev leveret/faktureret forkert;
- 7.6.1.3. Produkterne har fabrikationsfejl;
- 7.6.1.4 Produkterne svarer ikke til beskrivelsen.
Skal meddele Rarerose sin hensigt om at returnere de købte produkter ved skriftlig meddelelse (sendes via e-mail cs@rarerose.dk) inden for 30 kalenderdage efter modtagelse af produkterne.
Kunden, der har underrettet Rarerose i overensstemmelse, er ansvarlig for at returnere de produkter, han sender inden for 30 kalenderdage, ellers anser Rarerose reklamationen for ubegrundet og kan afvise returneringen.
I tilfælde af returnering af produktet vil anmodningen blive fremsat inden for 30 kalenderdage fra meddelelsen om hensigten om at fortryde kontrakten, forudsat at det bekræftes, at det er returneret.
Produkter ombyttes/udskiftes ikke
Bemærk venligst, at produkterne skal returneres i den originale emballage med den originale etiket.
Værdien af yderligere tjenester betalt af kunden, herunder men ikke begrænset til transport af produkter, refunderes ikke.
I alle tilfælde afholder kunden omkostningerne ved returnering/genforsendelse, med undtagelse af de situationer, der er beskrevet i punkt 7.6.1.1. 7.6.1.2; 7.6.1.3 samt i tilfælde af manglende overholdelse, i hvilket tilfælde Rarerose afholder vognens værdi.
Forsinkelse eller mangel på midler (hvis relevant)
Hvis du ikke har modtaget pengene, så kontakt banken igen, da det kan tage et stykke tid, før pengene kommer frem til kortet.
Hvis du har fulgt ovenstående trin, og pengene stadig ikke er kommet på kontoen, så kontakt os på cs@rarerose.dk
Udvekslinger (hvis relevant)
Vi udskifter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Send en e-mail til cs@rarerose.dk, hvis du vil ændre den til samme artikel
Du er selv ansvarlig for at betale dine egne forsendelsesomkostninger for at returnere varen. Forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Hvis du modtager en refusion, vil omkostningerne ved returfragt blive trukket fra tilbagebetalingen.
Afhængigt af hvor du bor, kan det tage noget tid, før dit ændrede produkt når dig.